marți, 16 februarie 2010

Recviem pentru industria chimică sau Super-Tide pentru Super-mame

Reacţionez prompt şi mă aşez la blog pentru o mică replică; promit să nu se simtă până-n Japonia.


În ultima vreme mă tot uit la frenezia asta care a lovit lumea legat de industria chimică. La un moment dat chiar remarcam pe TVR2 că tot dădeau dezbaterile Comisiei Europene legate de regimul substanţelor chimice. Nu prea m-am prins eu dacă scopul intenţionat e altfel decât informativ, dar cel puţin la noi s-a înteles ceva de genul că industria chimică e de vină cam pentru orice e rău şi nu poate fi explicat. În acelaşi timp cresc vânzările la Super-Tide pentru Super-mame, cum altfel. Cine nu vrea să fie o super-mamă? Adică mamă poate fi oricine, dar super-mamă - asta nu e de ici, de colo. Păi, dragii mei, cum credeţi voi că se fabrică Super-Tide de scoate albul ideal? Îl face o zână sau ursitoarea? Şi cum credeţi că puteţi să cumpăraţi iaurt care să ţină 10-15 zile? Ştiu, iar ursitoarea. Şi petrolul de la sondă tot ursitoare îl face benzină. Şi tot aşa.


Ah, că vreţi să spuneţi că la noi nu prea se respectă normele, asta-i altceva. Nu mai târziu de zilele trecute m-a omorât unu cu un fum negru şi gros de eşapament de la un logan probabil modificat sau expirat. Noroc că şi eu ca super-mamele mor şi înviu. E drept că cetăţeanului i-a dat industria auto o maşină care se învecheşte, industria petrolieră combustibil şi poliţia permis şi talon de înregistrare. Cu care trebuia să încep? Cu ăla care i-a dat ITP-ul, vă zic eu. Acelaşi care lasă camionagii să treacă cu maşinile ruginite în străinătate, de ne trimit nemţii pe unde am venit fără să ne dea chimicalele. Cu fiecare dintre noi, care vrem Super-Tide pentru super-mame. Şi ca să parafrazez o zicală celebră: Nu-i proastă industria că nu ne scuipă, e rău Pământul că ne suportă.

3 comentarii:

  1. Vrând eu să mă dumiresc de una şi de alta, să văd la o adică cine ne manipulează şi de ce, iată că, aşa cum mi se întâmplă mie, am sfârşit prin a fi şi mai confuz decât fusesem. Nu am înţeles nici cum e cu Cantacuzinoul lui Goecer, nici cum e cu pârţul luă vaca aia de face ciocolată milka nici cum e cu Cazinoul lui a cui o mai fi el, nu înţelesei nici cum e cu Super Tide, dar am înţeles un lucru: îmi place mult cum scrii. Aşa că mi-am permis să te răpesc bloggosferic şi bloggorolistic la mine,în Africa.
    Concitadinii lui nenea Iancu rămân adevăraţi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Halio, bre, nu ştii matale cât d-adevăratelea... Dapoi dăpă cine crăzi că făcură ăia Rejina şi Inimă de ţîgan? ;)

    Iar la capitolul Manipulare, permiteţi-mi să-l citez pe profesorul meu de istorie, care spunea că istoria se analizează la cel puţin 50 de ani de la evenimente pe baza documentelor, când toţi cei implicaţi au murit şi nu mai există unghiuri personale... Scurt pe scurt, nu vom afla niciodată cine şi cum ne manipulează că avem unghiul subiectiv. Curat-murdar. domle!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super Tide pentru o super bloggerita, cum ar zice Remus !

    RăspundețiȘtergere