sâmbătă, 22 mai 2010

Pepiniera de prostie sau unde cresc politicienii...

... într-un an câţi alţii în 10?... Păi pe unde pot şi ei săraci: prin străinătăţuri departe de mama şi de tata, că mai bine să le ducă dorul, decât să le ducă grija. Şi pe urmă vin ca nişte flori şi ne explică una bucată dră Preşedinte că tinerii români sunt superficiali şi răi şi una bucată conaş Prigonius care ne explică atotştiutor că el se pricepe mai bine decât alţii de pe aici că el a mai organizat gunoi... Dacă ieşea poate vedeam şi noi nişte concasoare pe la guvern, chit  că probabil după aia se instala monopolul de stat... Dar lasă că tot o avem pe dra Preşedinte, care o să vină înapoi să ne explice ce şi cum cu normele europene, că acum învaţă acolo: e studentă conştiincioasă, auzeam pe undeva prin media... De javrele bătrâne nu mai vorbesc: alea-s şcolite prin şcoli vechi şi de renume şi mai au şi şcoala vieţii. Iar oamenii cinstiţi nu sunt primiţi sigur acolo, n-au IQ-ul suficient de mic şi obrazul suficient de gros. Aşa că singurul lucru ce ne lipseşte să ne aliniem la Europa e să căpătăm concepţia lor de basm privind alegerile cinstite: sunt feerice, dar nu se întâmplă în realitate. Ce prezenţă la vot? Ce datorie civică? Eutanasiaţi-i ca pe comunitarii politicieni să nu mai sufere, că latră degeaba la alegeri, te uiţi la ei şi nu vezi decât zmei şi zmeeie. Nu degeaba câştigă actorii demnităţi guvernamentale prin SUA, alora măcar le place să fie minţiţi frumos, profesionist, cu ştaif. La ei întâi îi premiază pentru minciună, apoi îi aleg. Dar ce zic eu? Noi avem aici o adevărată pepinieră de Oscaruri. Ce efecte ar mai fi făcut Cameron cu flacăra violetă.... invidia întregului Hollywood. Îl aşteptăm cât mai curând. Faţă de Gene Hackman sau Harrison Ford, chipeşul, voinicul şi incoruptibilul nostru marinar joacă pe salariu mult mai mic un rol cu mare succes la box-office. Il prinde tare bine rolul de ticălos. Prefigurez un succes mai mare decât al lui Dexter. Şi poate să ni-l trimită la schimb pe Bruce Willis să ne salveze pe toţi din versiunea asta adacabrantă a Titanicului combinată grotesc cu genialul produs indigen Titanic Vals.

4 comentarii:

  1. "chipeşul, voinicul şi incoruptibilul nostru marinar joacă pe salariu mult mai mic un rol cu mare succes la box-office"
    Eu ma gandesc ca ai uitat ghlimelele la cuvintele cre-l descriu... :P
    Succes??? Cum e ala succes impus? :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Romanii au creat PARLAMENTUL in RO. , acesta a aprobat LEGI prin care au fost angajati Jefuitori la STAT , Parlamentul timp de 20 de ani a consumat din buget in jur de 20 miliarde EURO + legile care au creat portite prin care Economia subterana a inghitit in jur de 46 miliarde EURO - Aparatul de FISC trebuia atunci ELIMINAT si supertaxate AVERILE in paralel cu URMARIREA EVAZIONISTILOR !!! deci DESTEPTAREA ROMANI - PUTEREA ESTE in VOI !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Corina, ar trebui sa pun ghilimele de la un capat la altul al acestei postari, nimic din ea nu e real. Si sunt atat de scarbita ca sunt redusa la bufonul regelui, un popor de Hamleti tradati de conducatorii lor, care se erijeaza in mama si tata. Vezi Basescu: "Asa am zis eu si asa se va face". Mai lipsea sa adauge: "cata vreme stati sub acoperisul meu"...

    "DESTEPTAREA ROMANI - PUTEREA ESTE in VOI !!! "
    Din pacate este un adevar trunchiat. Puterea ar fi si nu ar fi la noi. Suntem oarecum singuri pentru ca ani la rand am acceptat si am promovat politicienii actuali cu scuza lipsei de alternative. Alternativa ar fi fost sa nu promovam pe nimeni pana cand actualele partide nu ne-ar fi adus pe cineva demn de incredere... Cel putin in ultima vreme suntem mintiti pe fata. Dar cati dintre noi am avea oare curajul sa scoatem castanele din foc, sa infruntam actuala putere? Pentru multi e mai comod sa fii frate cu dracu' pana treci iadul. Asa ca ne vom revolta colectiv si anonim facand petitii catre FMI si CE sa ne scoata din rahatul in care singuri ne-am bagat. Cand in loc de asta ar trebui sa cerem prin subscriptie publica demisia in masa a guvernului, fara sa ne mai repezim ca niste copii handicapati la cei din afara. Pana la urma, taticul Basescu noi te-am votat, noi te dam jos. Nu conteaza mandatul, nu si l-a indeplinit, ar trebui concediat. El, guvernul si parlamentul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a scos emailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, încercați-l oricând, este răspunsul la problemele dvs. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI ÎNAPOI BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de NOROC VRAJA
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
     ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere