sâmbătă, 9 aprilie 2011

Refuz să mă aliniez şi nici nu mă supun...

Nu sunt pion în niciun joc şi chiar dacă aş fi nu e niciodată bine să subestimezi un pion, pentru că atât de neajutorat cum e el poate da oricând un ŞAH MAT. Nu am pretenţia neghioabă că voi face eu acum revolta de pe Bounty, dar un pic de agitaţie tot voi face. Aşa că să facem cunoştinţă cu farmacia Vulturul din Ploieşti.



Şi acum să vedem şi cum scapă de gunoi farmacia Vulturul: pe gangul din spatele farmaciei, nu la în plină stradă, ci de bun-simţ pe uşa din dos, unde nu vede soacra.


Pentru cine se întreabă de ce m-a lovit indignarea că doar toată ţara asta e o groapă de gunoi, le pot detalia spunând că aici e intrarea blocului unde locuiesc eu. Pe aici intru eu în casa mea, unde nu arunc gunoiul pe hol şi prin mijlocul camerelor, aşa că am pretenţia absurdă şi nătângă să nu găsesc gunoi nici pe strada pe care merg, cu atât mai puţin în sau lângă uşa mea.

Pentru curioşi le pot spune că şi alţii aruncă resturile tot pe acolo, şi că am avut şi eu şi vecinii mei nenumărate discuţii cu toţi sus-numiţii, de ni s-a aplecat (ca să mă exprim neaoş româneşte). Şi trebuia să încep de undeva. Şi cum pe o cutie scrie "farmacia Vulturul", de unde credeţi c-ar putea fi? Sau ce părere aveţi de cea pe care scrie "Gerbera", că doar e şi o florărie în zonă? (Dublu-click pe imagine şi veţi vedea mult mai bine la ce mă refer).





Şi până la urmă aceste minunate fiinţe, care sunt absolvente de farmacie, n-au aflat până acum de norme de sănătate publică, ca să nu mai vorbesc de normele de bun-simţ, sau ăsta e un mod de a-şi promova afacerea: întâi ne îmbolnăvesc şi pe urmă ne vindecă? Cât despre florăreasă pot doar să spun că gramada cere vârf...

5 comentarii:

  1. Stiu firme care au dat spaga la Garda de Mediu ca sa nu fie amendate din cauza ca salariatii aruncasera chistoace de tigari prin curte.
    Stiu firme care au luat amenda (astea n-au dat spaga!) pentru ca salariatii aruncasera la pubela destinata gunoiului menajer pungi de plastic si cartoane. Dar asta-i legea la noi : ba muma, ba ciuma!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, am ajuns deja la nivelul la care zic "mortii cu mortii si vii cu vii". Poate sa nu le dea si amenda, daca nu mai gasesc gunoiul la usa mea. Pentru ca data viitoare cand il voi mai gasi, asa cum ma vezi in poza si cum te vad in poza, il voi lua si-l voi duce fix la usa lor... si n-au decat sa faca ce vor cu Garda de Mediu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe cand MAT-ul ala, Roxana - pun si eu umarul!

    Bine te-am regasit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Corina, si ma bucur sa te aud din nou... Pionul meu inca se muta, vedem daca va iesi macar un sah. Deocamdata tot ce pot spune e ca farmacia a incetat sa mai arunce gunoiul la mine la bloc...

    Un pas mic pentru omenire, un pas mare pentru mine...

    Oricand cu drag te astept cu vesti...

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a scos emailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, încercați-l oricând, este răspunsul la problemele dvs. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI ÎNAPOI BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de NOROC VRAJA
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
     ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere