marți, 3 februarie 2009

Femeia ideala

Cum in ultima vreme am inceput sa am nostalgii de batranete scot de prin caiete vechi tot felul de "chestii" de care uitasem... Unele din scheletele mele din dulapuri au chiar un iz actual... pentru ca eu raman aceeasi romantica incurabila care se afla in fiecare femeie si pe care uneori societatea emancipata uita s-o mai trateze ca pe o fiinta fragila si delicata, purtatoare de frumos.

FEMEIA IDEALA

Ma transformasem in femeia ideala
Asa deodata mai pe seara -
Mi s-a parut a fi ideea buna
Sa-ncerc ca terapie o saptamana
Sa fiu draguta, calda, iubitoare
Si uneori sa fiu mai rabdatoare,
Sa-ncerc sa mai gatesc din cand in cand,
Sa fiu cu-al meu iubit un gand la gand;
Si sa-i ghicesc dorintele secrete
Fara a fi totusi desuete...
Sa nu fiu nici urata, neingrijita,
Dar totusi nici prea mult intinerita
Si sa nu fiu nici prea spirituala
Dar nici prea plana sau banala,
Prin casa tot mereu sa fac curat,
La dansul ma gandesc cum sa-l imbrac
In asa fel incat s-arate bine
Chiar daca nu o face pentru mine,
Caci eu pot sa-l privesc si-ntr-un tricou
Cu fata lui de frumos bibelou -
Si sa nu uit ca la serviciu sa ma duc
Si cand ma-ntorc sa ma ocup de prunc;
Si daca tot avem acelasi nume
Sa-ncerc sa-l reprezint in lume -
Si sa platesc cu banii ce mi-i lasa
Ce mai apare de platit prin casa -
Sa-ncerc sa imi ajunga toti o luna
Si daca nu sa fiu o fata buna
Ca am si eu salar’ ce dumnezeu
Mai pot sa mai pun si de la mine un leu.
Si sa n-avem discutii inutile
El cu baietii are niste zile
Cand se tot intalnesc la o bauta
Mi-a spus de ele asa ca sa fiu muta -
Ca nici nu m-a mintit sau amagit
A fost pe cat se poate de cinstit
Si nu ca altii ce nevasta-si mint
Pe mine el ma tine doar pe-alint -
Si dac-a mai uitat din cand in cand
In prag sa-l vad c-o floare aparand
Sa nu i-o reprosez si sa-l stresez
Mai bine ar fi ca sa-l consiliez
Si chiar de dimineata eu sa-i amintesc
Ca e o ocazie si-astept o floare sa primesc...
Si pan’ la urma ce-mi tot trebui flori
Ajunge cate-un vin de sarbatori
Pe care sa-l bem noi doi impreuna
Alaturi de o masa buna
Pe care s-o pregatesc
Asa cum numai eu stiu sa gatesc
La ce sa mai iesim sa cheltuim
Mai bine stam si ne cocolosim...
Si seara cand ajung intr-un final
Sa ma strecor in patul conjugal
Trebuie sa arat inca frumoasa –
Pasionala, sexy si spumoasa,
Dar totusi nu prea initiata -
Nu tine faza: Zoe, fii barbata!
E bine inocenta sa se simta -
Barbatului ii place sa se minta...
Trebuie sa fiu s-amanta ideala
Fara sa fi facut asta la scoala –
Sa nu ma simt vreodata obosita
De alte lucruri pot fi banuita –
Dar daca el cumva e obosit
Sa-l las sa-si faca somnul linistit,
Sa-l invelesc atent ca pe-un copil,
Sa fiu un inger pazitor docil...
Si dupa cum se vede asa, cu greu,
La un IQ miniscul cum e-al meu
Am reusit sa ma descurc o saptamana
Sa fiu macar asa un pic mai buna
N-am fost eu chiar femeia ideala
Dar cine-ar fi cu-o poezie asa nasoala?

Ploiesti 30.12.2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu