duminică, 1 februarie 2009

ma intorc la prima mea dragoste...

M-am trezit in mijlocul crizei financiare dintr-o data ca si cum as fi fost mereu in criza... frustrata de neimpliniri... si m-am intors la prima mea dragoste... la "bibeloul de portelan" al lui Minulescu... si desi poate s-a mai ciobit si mai prafuit sper sa mai fi ramas acolo ceva din lumea acea fantastica a armoniei silabelor...

ODA NETERMINATA


Am intors cuvintele pagina cu pagina
in povestea pe care o stiam
nu puteam lasa s-ajunga-n paragina
lumea pe care-o cladeam...

Nu stiam ce-nseamna sa mori
Imi era straina durerea
Invatam ca oricand poti sa zbori
Daca asta iti era vrerea...

Nu stiam precum un copil
Ce s-ascunde adanc intre randuri
Strabateam cu pasul agil
Lumi-ntregi far-a sta chiar pe ganduri...

Nu stiam ca-mi vei spune sa plec
Pentru ca nu-ti pot aduce alinarea
Iar acum durerea mi-o-nnec
In tumultul ce zbuciuma marea...

Nu stiam ca voi fi vreodata
O silaba din ce e tacerea
Fericirea ca dar iti e data
Doar sa-nveti ce este durerea...

Am intors acum din drum iubirea
e tarziu, s-amurgul a trecut
am vazut in ochi nefericirea
simt cum totul imi este pierdut...

Ploiesti, 25 ianuarie 2009

I miss...

I miss diving with you in the indiference
When the world and our faith was a non-sense
I miss living a life in such a happiness
Like two eternal books with a single preface...

I miss waiting you in so much agony
When the darkest night comes from a clear day
The warmth of your tone and your smile to me
The longest time waiting the moment you will stay...

But I can't miss that much, though it was too brief -
We tried the world to conquer too young and too naive
And if today is only the sorrow and the grief
It is because from ours only I didn't leave.

And in the solitude growing within my sight
In deepest night of torment as a tumultuous sea
I dream that you sometimes are calling from the height
And try to stay attentive to hear you calling me.

Ploiesti, 03.02.2008 tradus 25.01.2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu